Yoga door Yogi Marly

Bedrijfsyoga

Een jaar thuiswerken heeft ons lichaam geen goed gedaan. We missen de beweging en we verliezen focus door al dat gestaar naar dat beeldscherm. Ik spreek tegenwoordig meer mensen met nek- schouder- en rugklachten dan ooit. En ook vermoeidheid en gebrek aan concentratie is een veelgehoorde klacht sinds we collectief thuiswerken.

Tijd om beter voor jezelf en je collega’s te zorgen!

Ruimte en rust in je hoofd en lijf

Online is zoveel mogelijk! Een korte lunch break sessie, stoelyoga, yin yoga, meditatie, ademoefeningen…

Samen bespreken we waar jullie behoefte aan hebben. Een eenmalige sessie om collega’s te inspireren. Of juist een terugkerende les voor verdieping en een stok achter de deur.

Maar het doel is overal hetzelfde: ruimte en rust in je hoofd en je lijf. Je zult merken dat je je aandacht er beter bij kan houden, dat je meer rust in je hoofd ervaart en minder spanning in je lichaam.

Stoelyoga

Tijdens je werkdag is het natuurlijk belangrijk dat je regelmatig opstaat en in beweging blijft. Wandelen is gezond! Maar je lichaam heeft het ook nodig om elke dag even alle kanten op te buigen. Dat doe je met yoga en dat kan ook prima op een stoel, gewoon in je normale kleren.

In een stoelyogales ligt de nadruk op de lichaamsdelen die het tijdens het werken achter een beeldscherm extra zwaar te verduren krijgen: nek, schouders, rug en bekken/heupen.

De oefeningen zijn eenvoudig en voor iedereen mee te doen.

Kosten

De kosten zijn vooral afhankelijk van wat je precies wil. Een eenmalige sessie heeft een andere prijs, dan een terugkerende.

Heb je interesse? Stuur me dan even een mailtje, dan maken we een vrijblijvende belafspraak!

Training Adem in Balans

Alle kennis, informatie, begeleiding, tools en oefeningen die je nodig hebt om gezond te leren ademen in 1 training!

Als je deze 10-weekse training hebt afgerond hebt adem je niet alleen véél gezonder, je hebt ook meer energie én meer rust in je lijf en je hoofd.